piatok 24. októbra 2014

You bring me back to life

Ake krasne je milovat... ale o co krajsie je pocit byt milovaný.

Hovori sa ze. V tom momente ako sa prestanete o nieco co velmi chcete snažiť. .  V tu chvilu vam to naozaj spadne do ruk.
funguje to
Prestala som sa snažiť. . Hladat si vzťah hladat niekoho koho budem lubit komu dam co mu na ociach uvidim...
Mam ho
v tu chvilu ako som vztah prestala hladat dokonca som ho az prestala chciet...
Je tu jeden chalan... Mišo ale Mišak :)
Vysoký modrooky chalan so strapatymi blond vlasmy ktore mu tak moc idu
Ten mily citlivy a hovadsky chutny chalan 
tak co o nom... hej no nepozname sa dlho ale padli sme si do oka. Vlastne vdaka sestre
mame si co povedať. ..  pacia sa nam rovnake veci hudba mame rovnake nazory. Tak moc sa k sebe hodime
Je sibnuty a tak strasne sladky :3
Hra v kapele :) moj talentovany chlapec. Ani o tom nevie a uz teraz som na neho velmi hrda za to co vsetko dokazal cim vsetkym si presiel som tak hrda...
Haha je to mozno hovado ale moje hovado .  nadovšetko miluje svoju kapelu. Chalanov na ktorych sa tak teším ked ich spoznam :) pretoze ak su jemu tak blízk ... budu to dôležitý ludia aj pre mna :)
Na 100% mu verim ako len malokomu. Pretoze na prvom rande mi povedat o sebe to najhorsie... naozaj len to zle
To chce odvahu... a vtedy som sa zalubila. No nechcela som sa moc ponahlat.. poznate to rychlo sa to zacne rychlo to aj skonci
Tentokrat nie :) lubim ho som na to hrda a nech len to vsetci vedia. Je to moj šialený chlap :)
Chcem s nim byt dlho ..  chodit s nim vsade verit mu milovat ho a byt milovana
Pretoze nejestvuje krajsi pocit
Zboznujem kazdy kusok na nom... kazdy malinky
vdaka nemu... len vdaka nemu sa vzdy tesim na každý ďalší den... on mi dava tu energiu
Som mu tak moc vďačná...
Lubim ho ♡
Lubim ho ♡
Lubim ho ♡

3 komentáre:

  1. Vanes odkaž tomu chalanovi aby si ťa vážil aby myslel len na teba každú sekundu kedy to bude možné a aby neurobil niečo co by mohol ľutovať. Veľmi vám to prajem. Vanes ty si to zaslúžiš naozaj krasne si to napisala už čakám na ďalší ♡

    OdpovedaťOdstrániť
  2. :'O to je nádherné :'O
    Milujem články tohto typu kde píšeš skutočne city
    Ak budete mať fotku pls daj ju na ask
    Moc vam to prajem hlavne na dlho zlatik Veľa šťastia :-*****

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tam úprimne dúfam, že to zas nedojebeš a tentokrát ti ten vzťah vyjde.

    OdpovedaťOdstrániť