piatok 31. októbra 2014

It's gonna be hard

Uz podla nazvu...
No kde zacat
Miško..
On a jeho životný štýl ...
Nie nie je to problem. Ale zvyknúť si na neskore prichody. Alkohol a mnoho dalsich veci
Miluje svoju kapelu a ja milujem jeho
A kde je ten problem ? No vo mne
Ja na toto.. som nikdy nebola akoby pripravena ... nikdy mi to ani nenapadlo ze by som mohla mat chalana.. ktory hra v kapele...
Som tak hrda ze sa im dari.. tak moc :)
Ale ja si musim zvyknúť obaja to vieme
Bohužiaľ je to ťažšie ako som si myslela
Ale ja ti dokazem
Nikdy by som ho nenutila si vybrat... lebo viem ake to je a aj to ze ... proste ano vybral by si kapelu.. ale nedivim sa mu su prenho vsetko je to jeho rodina
Bojim sa .. ze urobi hlupost... nejaku hociaku... a stratim ho.. vlastne on mna a na furt
To ja nechcem
Nehadame sa lebo nevydrzine byt ani 5 minut na seba zl
Ale bavime sa o tychto veciach a nie vzdy je to prijemne...

Lubim ho citim sa s nim akoby som opat zila
Akoby dal mojnu zivotu novy zmysel.. taky iny
.. naozaj sa bojim. A prepacte asi ti nepochopite ale mna to tesi
Ja sa o niekoho naozaj bojim :) je ti krasny a pritom tak.. tak zly pocit
Ale zaspavam kazdy den s tym ze ano... ten clovek ma naozaj lubi.. naozaj by pre mna spravil prve a posledne
Za toto vsetko mi to stoji !
Iste ze aj on sa boji ked som napriklad ako teraz v BA u sestry
Oh ako moc ho len lubim :)
Ma moje srdce a som totalne v prdeli. Verejne to priznavam ze ten chalan ma dokaze dostat na kolena
To je dobre ci zle ?
Neviem ale trufam si to zistit
A veeeeelmi rada :)
Je to moja laska :) chyba mi a vzdy sa budem o neho velmi bat ale verim mu na 100% a neverim ze by mi dokazal ublizit
Rozumieme si.. mame sa vzdy o com rozpravat mame toho taaaak vela spoločného
Uz teraz sa tesim ked s nim zas budem :)
Dufam ze prave teraz to poriadne rozjebaava v trnave :)

2 komentáre:

  1. No čo ja viem...
    ..mám priateľa, ktorý je v kapele. A ako áno na začiatku vzťahu bol tiež takýto problém ale hneď sme ho vyriešili :) Ten alkohol tam absolútne nemusí byť, občas na nejakej akcii si vypije trochu a to je všetko.
    Neskoré príchody boli možno tak prvý týždeň nášho vzťahu.
    Keď človek chce a naozaj miluje tak kapelu a svoju lásku ľahko zosúladí :)

    OdpovedaťOdstrániť