nedeľa 9. novembra 2014

Northen lights

Skratka a jednoducho mam zlu naladu... zas
Co to so mnou je ?.. na každého som hnusna a neprijemna. Pritom mi nikto nič neurobil
Naco je to dobre ? 
Miško je so mnou    je pri mne.. stara sa i mna a aj o moje nalady.. samozrejme ze nechce aby boli zle ale ked su vie to zvladnut.. to vie len malokto... som mu za to vdacna
Ale co mam robit bez neho ? ..  nie je so mnou stale   ani nemôže
Bez neho som ako bez duše    akoby som len prezivala. A len s nim žijem
Som natoľko závislá na jednom človeku.
Mna nezaujima co si myslia kamaratky co si mysli sestra a uz vobec nie co si mysli matka.
Je to moj chlapec... moj zivot a moj boj
Verim mu ... lubim ho a neviem bez neho uz ani dýchať. .. no nic utekam ja za nim :)

I don't care if heaven won't take me back
Don't you know. You are everything I have
I wanna live not just survive

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára