štvrtok 27. novembra 2014

love u to the moon and back.

Ahoj.. viem že o ničom inom v poslednej dobe nepíšem, ale nemôžem si pomôcť.)
Miško :)
zas a znovu.
čo je zač?
aký naozaj je?
pokusim sa am ho trocha priblížiť
má 20
vysoký
blond
šibnute vlasy skoro stale skrýva pod čiapkou.
jeho uprimný usmev je to najkrajšie čo poznám, a to najkrajšie čo mi môže darovať.
košele mu neskutočne svedčia ! *_*

a čo povaha?
Je taký svojský, poblaznený, niekto by tomu hovoril ako decko, ale on, vie racionalne rozmyšlať uplne o všetkom, je jedno či zrovna nie si "jeho typ"
on sa doakže porozpravať s každym a o všetkom.
Preto ho milujem !....
nikdy som toto necitila, len pocit, že on na mna dava vždy pozor, že si ma váži, a že je mi vďačný už len za to že som.
ten pocit že ma chráni, že sa nemusim ničoho báť, že on je so mnou stale!

On vie, že ho milujem, a ja as viem že on mna :)
sme ta dokonalí spolu,
Viem že dokažem všetko, šetko čo len chcem
On vie že som na neho hrdá, a pomaly mu dodáam sebavedomie, ktoré z nejakeho dôvoodu... nemá
aj ked si všetci myslia že ano, ja viem že by chcel byť iný
al to by so  mu nikdy nedovolila...
nikdy nedovolim aby sa mu niečo stalo, a ked príde čas, poviem mu svoje áno :))

čo trápi jeho, trápi aj mna, a presne aj naopak
je to ako krásny sen, s nim zvladnem uuplne všetko :3

Naše nekonečné konverzácie.. či vnoci či cez den, .. milujem ich
lebo si povieme úplne všetko, akoby sme boli spolu 20 rokov, ako je to možne?
nehanbim sa pred nim, ako to?
verím mu, plne mu dôverujem, viem že ma neoklame :)
Som na neho hrdá za to ake pokroky robí, za to ako pomaličky ho mením, no nie nejako podstatne, len niektoré zlé veci obmedzuje, a nevie ani ako ma to strašne teší,
Milujem ho, vždy to bude môj dokonalý muž :)
always and forever.

"a potom, v jeden deň si zrazu uvedomíš, že ho miluješ
a že nechceš nič viac, ako byť súčasťou jeho života."


1 komentár:

  1. Znie to všetko tak strašne sebavedomo a narcisticky :)
    Ale tak treba brať do úvahy, že toto je obyčajný amatérsky blog typu "denníček" takže je to vlastne normálne.
    Musím povedať, že som videla len zopár vašich fotiek a nikdy som vás nevidela naživo ale ste zlatí :)
    Prajem vám to obom, dúfam že ste sa naozaj našli a že sa vám to nijak nepokazí. Proste nech ste spolu šťastní najdlhšie ako sa len dá :)

    OdpovedaťOdstrániť