utorok 13. januára 2015

:)

Píšem to už druhý krát takže mám pomerne nervy A na polovicu asi aj zabudnem
 No mám písať...  ale nepoviete mi O kom alebo O čom
Neroem to ako výzvu. Tak teda začnem mnou. Nemám moc času keďže sa blíži polrok A sadlonova si samozrejme necháva všetko na poslednú chvíľu...  A stále sa len ponahlam no
S misom jr nám stale tak dobre ako na začiatku. Ľúbi ma, miluje A ja to vidím, počujem A cítim.A dom mu za to vďačná.  Je to moje zlato malé... Nie nemyslím to ako zdrobneninu či sladkú prezývku...  Je to moje zlato :) to najcennejšie čo mám.  To najlepšie čo ma teraz mohlo stretnúť.  Pomohol mi zabudnut A ukázal mi že aj niekto iný má vie ľúbiť. Má turné takže vikendy sú pre nás tabu A má aj novú prácu V ktorej ho podporujem... Je tam často a nemôžeme si ani len písať oh... Kontakt zo 100%na 20%
Syojim pri ňom nevadí že teraz si na to treba len zvyknut milujem ho :))

Ozaj dnes dom bola aj S mimou, musím sa pochváliť... Bolo to fajn aj keď väčšinu času sa venovala tomasovi neviem či sú spolu. Ale rozhodne tak posobia A aj sa tak správajú... Veľmi im to prajem
 Chcrls by som aby to bolo ako pred tým len ja a ona a nás svet. Nikto iný nás nezaujímal. Nikto da do nad nestaral...  Ale nebudem jej to vesat na nos... Sama mi posala že už to tak nebude...  Keď si to myslí tak to tak aj bude... Nebudem ju prosit O to
... Čo som dnes pri nej citila?
Lásku ale takú kludnu pokojnú pokornu a kamarátsku.... :)

Zdá sa mi ti dlhšie ako pred tým :DDD nedám obrázky lrbo sa bojím že na to zas odjebe tak prepáč

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára